مقالات سینک

انواع سینک ظرفشویی💯مزایا، معایب و راهنمای خرید✔️

انواع سینک ظرفشویی

بهتر است با انواع سینک آشپزخانه آشنا شوید تا در نهایت بتوانید با توجه به اطلاعاتی که در مورد هر کدام از آنها کسب کرده اید دست به انتخابی مناسب بزنید🧽 آیا تمایل دارید سینک ظرفشویی داسته باشید که به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن کاملا تمیز شود؟ برای اینکه از بین انواع سینک آشپزخانه بهترین آن را انتخاب کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا گزینه‌های بی‌شماری از انواع سینک را به شما عزیزان معرفی کنیم و در مورد هر کدام از آنها اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

سینک ظرفشویی چیست؟

سینک ظرفشویی (سینک لگنی) از جمله عناصر مهم در هر آشپزخانه به شمار می‌آید. در واقع سینک ظرفشویی را می‌توانیم قلب تمیزی و نظافت خانه قلمداد کنیم؛ چرا که به وسیله آن می‌توان علاوه بر اینکه باعث زیباسازی منزل شد، کارهای نظافت آشپزخانه را انجام داد.

انواع سینک ظرفشویی

در این قسمت از مقاله در نظر داریم به بررسی سینک‌های ظرفشویی بپردازیم و تمامی آنها را برای شما عزیزان شرح دهیم. از جمله انواع سینک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• سینک ظرفشویی استيل ضد زنگ
• سینک ظرفشویی چدنی
‌‌ ‌‌• سینک برنجی
• سینک ظرفشویی کامپوزیتی (گرانیت)
• سینک ظرفشویی سنگی:
1- سینک ظرفشویی صابونی
2- سینک ظرفشویی مرمر
3- سینک ظرفشویی کورین
• سینک ظرفشویی سرامیکی
• سینک ظرفشویی شیشه ای
• سینک ظرفشویی مسی

سینک ظرفشویی استيل ضد زنگ

از جمله پرطرفدارترین انواع سینک ظرفشویی آشپزخانه می‌توان به سینک‌هایی که از جنس استیل هستند اشاره کرد . سینک ظرفشویی استيل ضد زنگ از گذشته تا به الان یکی از پرطرفدارترین محصولات در این زمینه بوده است. این نوع از سینک هنگام شست و شو، سر و صدای کمتری ایجاد می‌کند و شاید یکی از دلایل ماندگاری آن در نسل‌های مختلف همین مسئله باشد. که پیشنهاد ما به شما برای خرید سینک، سینک توکار اخوان است که مدل های مختلفی دارد و بسیار در بین مشتریان پرطرفدار شده است. البته کلا محصولات اخوان برای همه شناخته شده و مورد اعتماد هستند و شما می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع، استعلام قیمت، مشاوره و خرید سینک اخوان وارد این صفحه شده و هر سوالی داشتید از کارشناسان ما در سازه کالا بپرسید.

سینک ظرفشویی چدنی

از جمله ترکیبات سینک ظرفشویی چدنی می‌توان به مهم ‌ترین ماده اولیه آن یعنی چدن اشاره کرد که از استقامت بسیار بالایی برخوردار است؛ به طوری که شما می‌توانید از این محصول برای سال‌های بسیار طولانی استفاده کنید؛ بدون اینکه کیفیت اولیه خودش را از دست بدهد. از جمله ویژگی‌های بارز سینک ظرفشویی چدنی می‌توان به مسئله عدم خراش و خوردگی روی آن اشاره کرد.

سینک برنجی

اگر آشپزخانه‌‌ای با دکوراسیون روستیک دارید، سینک ظرفشویی برنجی بهترین گزینه برای شماست. با اینکه این سینک کمتر در خانه‌های ایرانی دیده می‌شود، اما در کنار شیرآلات برنجی، ترکیبی یکپارچه و زیبا ایجاد می­‌کند.

سینک ظرفشویی کامپوزیتی (گرانیت)

از جمله انواع سینک ظرفشویی گرانیت می‌توان به طرح‌های منحنی یا اریب اشاره کرد. این نوع از سینک ظرفشویی بسیار محکم و بادوام بوده و از تنوع بسیار بالایی در رنگ برخوردار هستند؛ به طوری که شما می‌توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود هر کدام را که می‌خواهید خریداری نمایید. قابل ملاحظه است که مهم‌ترین ویژگی این محصول عدم ایجاد لک روی آن است. سینک ظرفشویی گرانیت علاوه بر اینکه در داخل کشور مورد تقاضای بسیاری از افراد قرار گرفته است به کشورهای خارجی نیز صادر می‌شود؛ به طوری که در حال حاضر جز پرفروش‌ترین سینک‌های آشپزخانه در خارج از ایران می‌باشد.

سینک ظرفشویی سنگی

سینک ظرفشویی سنگی دارای طرح‌ها و اشکال مختلفی است و متخصص‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، از دو نوع سنگ طبیعی و مصنوعی برای ساخت این محصول استفاده می‌کنند. از جمله سینک ظرفشویی سنگی می‌توان به سنگ صابونی، مرمر و کورین اشاره کرد. این نوع از محصول ضمن زیبایی فوق العاده‌ای که دارد، از استحکام بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که سینک ظرفشویی سنگی در بین تمامی انواع سینک، از استحکام و دوام بسیار بالایی بهره‌مند است و می‌تواند در برابر انواع ضربه‌ها مقاومت کند.

سینک ظرفشویی سرامیکی

در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین انواع سینک‌ آشپزخانه در داخل کشور، سینک ظرفشویی سرامیکی است که توانسته فروش فوق العاده بالایی را از آن خود کند. از جمله دلایلی که می‌توانیم علت فروش بسیار بالای سینک ظرفشویی سرامیکی بدانیم، می‌توان به مواردی چون ظاهر بسیار زیبا و استحکام بیشتر و تراکم بالاتر آن از چینی اشاره کرد. علاوه بر تمامی موارد فوق، مبحث قیمت محصول نیز مورد توجه است. در واقع سینک ظرفشویی سرامیکی علاوه بر اینکه ظاهر فوق العاده زیبایی دارد، از تضمین قیمت نیز برخورد می‌باشد.

سینک ظرفشویی شیشه‌ای

در حال حاضر به دلیل تنوع سلیقه و انتخاب شما متقاضیان عزیز، تولید کنندگان انواع سینک آشپزخانه توانستند پاسخگوی تمامی سلایق باشند. به طوری که می‌توانید در بازار سینک ظرفشویی شیشه‌ای را نیز مشاهده کنید. این سینک ظرفشویی از طراحی و زیبایی فوق العاده‌ای برخوردار است و تا حدودی مورد توجه علاقمندان به طراحی مدرن قرار گرفته است. در تولید این محصول از ترکیب استیل ضد زنگ در لایه زیر و شیشه در لایه رویی آن استفاده شده است.

سینک ظرفشویی مسی

اگر می‌خواهید زیبایی خیره‌کننده‌ای به آشپزخانه خود ببخشید، پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از سینک ظرفشویی مسی است. این سینک تماماً از مس ساخته شده است و به دو صورت ماشینی و دست ساز عرضه می‌شود. سینک ظرفشویی مسی قیمت نسبتاً بالایی دارد، اما به طبع از کیفیت فوق العاده بالایی هم برخوردار است. به طوری که برای یک عمر زندگی می‌تواند بهترین گزینه به شمار آید، چرا که در برابر انواع فرسایشات مقاوم است و می‌تواند مثل روز اول زیبایی خیره کننده خود را حفظ کند.

سخن پایانی
در این مقاله به بررسی انواع سینک‌های ظرفشویی آشپزخانه پرداختیم تا بتوانیم با ارائه اطلاعات مفید، نیاز شما را در هنگام خرید انواع سینک ظرفشویی تا حدودی برطرف کنیم. همانطور که در فوق گفتیم سینک ظرفشویی از جمله مهم‌ترین عناصر تشکیل دهنده آشپزخانه است که در انواع مختلفی عرضه می‌شود. مواردی چون : استیل ضد زنگ، چدنی، گرانیت، سنگی و… از جمله پرطرفدارترین این محصولات هستند. برای خرید سینک ظرفشویی به مجموعه‌های معتبر مراجعه کنید؛ چرا که علاوه بر اینکه تضمین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کرده‌اند، دارای تضمین قیمت نیز هستند. به طوری که می‌توانید باکیفیت‌ترین محصول را با قیمت استثنایی خریداری نمایید. یکی از دلایل قیمت مناسب محصولات، عرضه مستقیم آن به دست شما متقاضیان عزیز می‌باشد در واقع این محصول بدون هیچ گونه واسطه‌ در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *