دانستنی ها

تزئین سرویس بهداشتی با روش‌های ساده و ارزان

تزئین آشپزخانه با اکسسوری

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می‌دهند این است که سرویس بهداشتی منزل آنها ساده است. همچنین فکر می‌کنند که برای تزئین دکوراسیون سرویس بهداشتی باید هزینه زیادی بابت خرید وسایل دکوری مخصوص پرداخت کنند. بله درست است که می‌توان با هزینه زیاد وسایل تزئینی شیک و خاص را برای سرویس بهداشتی تهیه کرد اما این کار برای اغلب افراد مقدور نیست؛ ضمناً مشخص است که با هزینه زیاد می‌توان نتیجه خوب به دست آورد و هنر این است که با روش‌های ساده و ارزان به تزئین سرویس بهداشتی بپردازیم. در این مطلب قصد داریم مهم‌ترین و مفیدترین نکاتی را که می‌توانید با استفاده از آن دکوراسیون سرویس خود را بهبود ببخشید ارائه کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

منظور ما از تزئین سرویس بهداشتی با روش‌های ارزان و ساده این است که اولا هزینه زیادی متقبل نشوید، ثانیاً از تکنیک‌های پیچیده استفاده نکنید و در نهایت بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای مثال نصب یک پرده حمام ساده به راحتی می‌تواند حمام شما را بهبود و تنوع ببخشد. یا مثلا با تزئین سقف سرویس بهداشتی می‌توان آن را به فضایی دلنشین و خاص تبدیل کرد. منظور ما اقدامات این چنینی است. شایسته ذکر است که با استفاده از چنین روش‌های توجه هر کسی جلب می‌شود و ساده بودن آن بسیار جذاب‌تر از پرداخت هزینه‌های زیاد است.

سینک توکار 139

مشاهده کنید: قیمت سینک توکار اخوان با تخفیف ویژه در فروشگاه سازه کالا

چند نکته قابل توجه برای تزئین سرویس بهداشتی

• تهیه وسایل و اکسسوری‌های گران برای تزئین دستشویی یک کار اشتباه است؛ چرا که ممکن است وسیله آسیب ببیند یا با افتادن در چال توالت موجب گرفتگی لوله شود. ضمناً خرید وسایل گران نیازمند داشتن یک دکوراسیون اولیه خاص است پس از آن صرف نظر کنید.
• سعی کنید همیشه از عنصر سادگی استفاده کنید و سرویس را شلوغ نکنید زیرا باعث کلافگی شما می‌شود.
• سعی کنید بیشتر برای طراحی دکوراسیون سرویس خود از اجزای بزرگ استفاده کنید و کمتر در جزئیات غرق شوید.
• اگر انتخاب اکسسوری برای تزئین سرویس بهداشتی برای شما سخت است از سایت ما بازدید کنید تا با بهترین وسایل آشنا شوید.

• کاشی‌های سرویس بهداشتی را رنگ کنید

یکی از بهترین ایده‌ها برای تزئین سرویس بهداشتی با روش‌های ارزان و ساده رنگ کردن کاشی‌ و سرامیک‌ها به جای تعویض آنهاست. اگر از کاشی‌های توالت خسته شده‌اید و آنها هنوز سالم‌اند به راحتی می‌توانید با استفاده از برچسب یا گاهی رنگ کردن آنها را زیبا کنید. شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های روشن رنگ کاشی‌ها را با وسایل داخل دستشویی مثل حوله، فرچه و جای مایع دستشویی سِت کنید. این راه‌حل نسبت به کندن و تعویض کاشی‌ها بسیار مقرون به صرفه است و تقریبا5% درصد آن هزینه صرف می‌کند. همچنین می‌توانید از کفپوش‌های استفاده کنید که طرح کاشی هستند و تنها به چسباندن احتیاج دارند؛ این کفپوش‌ها بسیار ارزان‌اند و در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند.

کاشی سرویس بهداشتی

چند نکته قابل توجه برای تزئین سرویس بهداشتی

در این بخش قصد داریم چند وسیله ارزان و ساده را معرفی کنیم که اگر به درستی از آنها استفاده کنید زیبا کردن توالت یا حمام شما بسیار ساده خواهد بود.
گلدان و مجسمه‌های کوچک: چند گلدان مصنوعی یا مجسمه کوچک تزئینی در کنار آینه سرویس بهداشتی می‌تواند فضای آن را بهبود بخشد. با اینکار شما هم به تزئین سرویس کمک می‌کنید و فضای مورد نظر را پر می‌کنید.
از آینه مناسب استفاده کنید: یک یا چند آینه با اندازه، شکل، طراحی و زاویه مناسب می‌تواند در تزئین سرویس بهداشتی شما نقش اصلی را ایفا کند. یکی از ایده‌های پرطرفدار در دنیا این است که در کنار آینه چند حوله مینیاتوری ریز نصب می‌کنند که به تزئین سرویس بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این می‌توانید از آینه‌های چند تکه استفاده کنید که امروزه بسیار جذاب‌اند. همچنین استفاده از قاب آینه‌های زیبا نیز می‌تواند ایده جذابی باشد.
شمع و عود: طاقچه یا فضای جلوی آینه می‌تواند محل مناسبی برای قرار دادن چند عود و شمع باشد. این کار می‌تواند علاوه بر زیبا کردن سرویس بهداشتی شما، در خوشبو کردن فضا نیز نقش داشته باشد. توصیه ما این است که یا از این عود و شمع‌ها استفاده کنید و یا از گلدان و مجسمه؛ همانطور که قبلا اشاره کردیم شلوغ کردن فضا کار درستی نیست.
کمد سرویس بهداشتی را رنگ کنید: یکی از روش‌های جسورانه و جذاب برای تزئین سرویس این است که کمد زیر روشویی کابینتی را بعد از مدتی رنگ کنید تا تنوعی به آن ببخشید. این رنگ بهتر است با سایر اجزای سرویس هماهنگ باشد.

تزئین آشپزخانه

چند ایده ارزان و ساده برای تزئین سرویس بهداشتی

این بخش مهم‌ترین بخش مطلب ما است که در آن با ارائه روش‌های ساده و جذاب ایده‌های منحصر به فردی ارائه می‌کنیم که می‌تواند به تزئین سرویس بهداشتی شما با هزینه بسیار کم کمک کند. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

• از یک کفپوش خاص استفاده کنید

بر خلاف بقیه فضاهای منزل مهم ترین بخش سرویس بهداشتی کفپوش آن است که تزئین آن جذاب است. شما می‌توانید با چسباندن کفپوش‌های چوبی یا کفپوش سه بعدی تزئین سرویس بهداشتی خود را به خوبی انجام بدهید. مزیت این کفپوش‌ها این است که قابلیت جابجایی دارد و بعدا می‌توانید آن را به جای دیگری منتقل کنید. کفپوش زیبا باعث جذاب شدن حمام و افزایش نشاط شما در حین استحمام می‌شود.

• از یک دستگیره توالت خوب استفاده کنید

استفاده از یک دستگیره توالت به‌روز و جدید یا رنگ‌آمیزی دستگیره قدیمی می‌تواند به شما در زیبا کردن منزلتان کمک کند.

• در سرویس بهداشتی خود از یک دیوار چوبی استفاده کنید

شاید فکر کنید که ساختن یک دیوار چوبی در سرویس بهداشتی به هزینه و کار زیادی احتیاج دارد. اما در حال حاظر دیوارهای چوبی آماده در بازار موجودند که قابل حرکت‌اند و می‌توانند به جای پرده حمام مورد استفاده قرار گیرند.

• به پشت درب حمام استیکر بچسبانید

شاید از تکراری بودن و خسته کننده بودن نمای درب حمام خود کلافه شده باشید. استیکرهای مخصوص و مقاوم در برابر رطوبتی وجود دارند که می‌توانند به تزئین سرویس بهداشتی شما کمک کنند. این استیکرها آماده‌اند و تنها کافی است استیکر را به یک محل تمیز و خشک بچسبانید. به طور کُلی چسباندن چنین وسایلی به در و دیوار یک روش ساده و ارزان برای تزئین فضاهای داخل منزل محسوب می‌شود.

گاز صفحه استیل - شیشه G131

مشاهده کنید: قیمت محصولات اخوان با تخفیف ویژه در سازه کالا

• از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید

اگر مایلید برای تزئین سرویس بهداشتی خود هزینه تقبل کنید بهترین راه این است که از کاغذ دیواری‌های سه بعدی که فضای توالت و حمام را بسیار خاص می‌کنند استفاده کنید.

• از تابلوهای هنری استفاده کنید

شما می‌توانید کسالت بار بودن فضای سرویس بهداشتی خود را با استفاده از نصب تابلوهای هنری رفع کنید. یکی از ایده‌های جالب در این مورد این است که دیوارهای توالت را به رنگ سیاه رنگ کنید و سپس تابلوهای سفید بچسبانید؛ اینکار می‌تواند سرویس شما را از منازل دیگر متمایز کند.

• اجزای روشنایی سرویس بهداشتی را به‌روز کنید

شما می‌توانید به جای استفاده از لامپ‌های قدیمی برای روشنایی سرویس بهداشتی از لامپ‌های مثل چراغ‌های LED استفاده کنید. سرویس معمولا به روشنایی زیادی احتیاج ندارد و برای زیبا کردن آن می‌توانید از لامپ‌های دیواری استفاده کنید. لامپ‌های دیواری کوچک و زیاد می‌توانند تزئین سرویس بهداشتی را برای شما راحت‌تر کنند و درخشش ملایم آنها باعث شود افراد چند دقیقه محو فضای توالت یا حمام شوند.

• لوله‌های آب را پوشش دهید

اگر لوله‌های آب در سرویس شما روکار هستند،شما می‌توانید با پوشاندن آنها هم عایق ایجاد کنید و هم ظاهر شیک و مدرنی ایجاد کنید. برای مثال می‌توانید از طناب‌های تزئینی رنگی برای پوشاندن لوله استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای نتیجه‌بخشی این کار باید آن را با دقت انجام بدهید تا ظاهر غیر عادی و بدی ایجاد نکند.

• از قالیچه‌های زیبا برای ورودی سرویس استفاده کنید

تزئین سرویس بهداشتی با روش‌های ساده و ارزان ممکن نیست مگر اینکه آن را برای خودتان ساده کنید. استفاده از یک قالیچه برای جلوگیری از لیز خوردن هنگام پا گذاشتن روی کف زمین باعث می‌شود سرویس شما مهم‌تر به نظر برسد. قالیچه‌هایی که شبیه قالیچه اتاق نشیمن هستند می‌توانند ظاهر لوکسی را به سرویس شما اضافه کنند.

• از ترکیب رنگ‌های شاد استفاده کنید

رنگ آمیزی سرویس بهداشتی یک روش ساده و ارزان برای تزئین سرویس بهداشتی است.

شما می‌توانید با رنگ‌آمیزی دیوارها، سقف و اجزای سرویس جذابیت آن را دو چندان کنید.

برای مثال می‌توانید نگهدارنده دستمال توالت را به رنگ حوله و دیوارها رنگ‌آمیزی کنید. خود شما بهتر می‌دانید چه اجزایی قابلیت رنگ شدن را دارند؛ قسمت‌هایی مثل سطل زباله، رادیاتور حمام، کمد روشویی و … همگی می‌توانند یک ترکیب رنگی جذاب ایجاد کنند.

توصیه ما به استفاده از رنگ‌های شاد این است که باعث می‌شود روحیه بهتری داشته باشید؛ به خصوص که اولین کار شما هنگام بیدار شدن استفاده از سرویس بهداشتی است.

این‌ها تنها چند ایده ساده برای تزئین سرویس بهداشتی با روش‌های ساده و ارزان بود. نکته مهم این است که شما از خلاقیت خودتان برای اینکار استفاده کنید زیرا هیچکس مثل شما نمی‌تواند دکوراسیون منزلتان را زیبا کند.

توصیه ما این است که از سلیقه خودتان استفاده کنید و جسورانه هر کاری را که فکر می‌کنید به دکوراسیون سرویس شما کمک می‌کند انجام بدهید. از توجه شما سپاسگزاریم.

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *