مقالات اجاق گاز

فرق اجاق گاز تکنو و تاکنو + صفر تا صد اجاق گاز تاکنو و تکنو

فرق اجاق گاز تکنو و تاکنو

فرق اجاق گاز تکنو و تاکنو سوالی است که ذهن افراد زیادی را که مشتری این مدل گاز ها هستند درگیر کرده است در این مقاله با گاز تکنو و تاکنو آشنا می شوید. اجاق گاز از پرکاربردی ترین وسایل آشپزخانه است که انواع، برندها و مدل های مختلفی را شامل می شود. توع در نوع، برند و مدل همگی از مواردی هستند که زمینه انتخاب را برای متقاضیان سخت تر می کند. از برندهای معتبر ایرانی و خارجی در زمینه تولید اجاق گاز می توان به اجاق گاز تاکنو و تکنو اشاره کرد. مهمترین تفاوت این دو برند در کشور سازنده آن ها است. اجاق گاز تاکنو، برندی ایرانی و اجاق گاز برند تکنو برندی خارجی و ایتالیایی است. اگرچه متریال به کار رفته، تنوع وشکل ظاهری اجاق گاز تکنو بهتر است اما به دلیل خارجی بودن خدمات پس از فروش ضعیف تری در مقایسه با برند اجاق گاز تاکنو ارائه کرده و دسترسی به لوازم و قطعات یدکی اجاق گاز تکنو دشوار تر است و این امر تعمیر اجاق گاز تکنو را دشوارتر خواهد کرد.

اجاق گاز تکنو گاز

تکنو گاز از جمله برندهای خارجی و ایتالیایی به شمار می رود. از ویژگی های برند تکنو گاز می توان به وجود ترموکوبل جهت ایمنی بالاتر و جرقه زن خودکار جهت سهولت استفاده از اجاق گاز اشاره کرد. کیفیت بالای متریال به کار رفته در اجاق گاز تکنو از مزایای این برند به شمار می رود. طراحی زیبا و کاربر پسند بودن اجاق گاز تکنو از دیگر مزایای این برند خارجی است. تنوع مدل های تولیدی این برند مزیت دیگری برای اجاق گاز تکنو است که افراد با سلیقه ها و خواسته های متفاوت را راضی می کند. هرکدام از مدلهای اجاق گاز تکنو ویژگی های جانبی مختلفی چون تایمر، قفل کودک، صفحه نمایش لمسی، برنامه پخت خودکار و ... را در خود جای می دهند. متریال به کار رفته در اجاق گاز تکنو کیفیت بسیار بالایی داشته و این امر منجر به افزایش طول عمر این برند خواهد شد. متریال باکیفیت مورد استفاده در اجاق گاز تکنو سبب می گردد تا با گذشت زمان شکل ظاهری اجاق گاز حفظ شده و نیاز به تعویض نداشته باشد.

 از معایب اجاق گاز تکنو می توان به ضعیف بودن خمات بعد از فروش این برند به دلیل خارجی بودن آن اشاره کرد. عیب دیگر اجاق گاز تکنو قیمت بالای این اجاق گاز و خدمات بعد از فروش ضعیف آن است. از جمله بهترین و پرطرفدارترین مدل های اجاق گاز برند تکنو می توان به مدل های SF-SS، ROMANO GOLD SS، DF-L-20-PLUS، 7124 و 7116 و ... اشاره کرد.

اجاق گاز تاکنو گاز

تاکنو گاز از جمله برندهای ایرانی است که از سال 1369 به تولید اجاق گاز پرداخته است. انواع اجاق گاز صفحه ای و مبله در برند تاکنو گاز تولید می شود. اجاق گازهای سری فالکون و امپریال از اجاق گازهای پرطرفدار این برند به شمار می روند. یکی از مزایای برند تاکنو گاز، خدمات پس از فروش این برند است.
تنوع رنگ بندی محصولات اجاق گاز برند تاکنو گاز از دیگر ویژگی های این برند به شمار می رود. ایمنی بالای این اجاق گاز به واسطه قطعه ای به نام ترموکوبل نیز از عوامل مورد توجه اجاق گازهای این برند به شمار می رود. ترموکوبل در صورت خاموش شدن شعله، جریان گاز را متوقف کرده و از حوادث و آتش سوزی های احتمالی جلوگیری می کند.

کیفیت بالای قطعات مورد استفاده در این اجاق گاز و طراحی زیبای این اجاق گاز از دیگر مزایای اجاق گاز تاکنو به شمار می رود. اغلب انواع مبله این اجاق گاز مجهز به فر هستند. وجود شیشه ای دوجداره، ضد خط و خراش و وجود فن به منظور انتقال حرارت در فر و داشتن فری با اندازه و کاربردی از دیگرمزایای اجاق گاز تاکنو به شمار میرود. متریال مورد استفاده در اجاق گاز تاکنو مرغوب بوده و این عامل از عوامل طول عمر بالای این اجاق گاز خواهد شد. از معایب اجاق گاز تاکنو می توان به بالا بودن قیمت این برند اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گاز شیشه ای اخوان وارد شوید. 

فرق اجاق گاز تکنو و تاکنو گاز

اولین تفاوت این دو برند را می توان داخلی و خارجی بودن این دو برند در نظر گرفت. تکنو گاز برندی خارجی و ایتالیایی است و تاکنو گاز برندی داخلی و ایرانی است. با توجه به خارجی بودن برند تکنو گاز خدمات پس از فروش و نمایندگی های لازم جهت تعمیر و نگهداری این اجاق گاز بسیار محدود است. همچنین قیمت اجاق گاز تکنو گاز در مقایسه با اجاق گاز تاکنو گاز بالاتر است.
در کنار معایب ذکر شده برای اجاق گاز تکنو گاز در مقایسه با نوع داخلی و ایرانی می توان به ویژگی ها و برتری هایی چون نوع متریال مورد استفاده در اجاق گاز تکنو گاز اشاره کرد. اجاق گاز تکنو تنوع بالاتری در مقایسه با اجاق گاز تاکنو دارد. اجاق گاز تکنو علاوه بر تنوع مدل های خود انواع رنگ و طراحی های مختلفی را برای مشتریان فراهم خواهد آورد.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *