مقالات فر

بهترین فر توکار چه مارکی است؟ چه فر توکاری خوبه؟

فر توکار چه برندی خوبه؟

استفاده از فرهای توکار برقی یا برقی-گازی امروزه رواج زیادی یافته است. رواج این محصول به دلیل آسانی استفاده و زیبایی و یکپارچگی است که از نظر طراحی داخلی به آشپزخانه می بخشد.

استفاده از فر توکار دارای مزایایی چون سریع گرم شدن، استفاده در صورت قطعی برق، هزینه نگهداری پایین و …است.

اما اینکه بهترین فر توکار چه مارکی است و کدام را بخریم، در متن زیر در خصوص برخی از مارک های داخلی و خارجی که جزو بهترین ها در فر توکار برقی به شمار می روند، اشاره شده است.

فر توکار برند ایرانی

انواع فر توکار را می توان به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی کرد. از انواع فر توکار داخلی می توان به برندهای ذیل اشاره کرد، که عبارتند از:

فر توکار اخوان

برند اخوان در سال 1348 تأسیس شده و در سال 1364 با توجه به طراحی های متنوع و جذابی خود محبوبیت زیادی در بازار فر توکار به دست آورد. فر توکار اخوان دارای مدل های متنوعی است که برخی برقی و برخی برقی و گازی هستند. در خرید فر توکار باید توجه شود که وجود مایکروویو، یخ زدا، گریل و جوجه گردان در کنار طرح و رنگ و برند فر توکار از فاکتورهای مهم انتخاب فر توکار است. از بهترین فر توکار مارک اخوان می توان به مدل F25 اشاره کرد.

فر توکار اخوان مدل F25 دارای 8 برنامه پخت غذا بوده و برقی است. این فر دارای فن است که سبب می شود حرارت کمتری به دیواره ها وارد شود. فر توکار برقی اخوان دارای فندک خودکار است و با توجه ویژگی های آن از بهترین فر توکار به شمار می رود.

فر توکار برند ایرانی

فر توکار سینجر

مارک سینجر در سال 1371 از بهترین تولیدکنندگان فر توکار است. از بهترین مدل فر توکار سینجر می توان به مدل SMS6 اشاره کرد. فر توکار برقی سینجر مدل SMS6 دارای گریل، جوجه گردان، درب سه جداره، فندک خودکار و ... است.

فر توکار داتیس

مارک داتیس در سال 1378 بنا شد و با این سابقه کم توانسته است در بازار رقابتی امروزی جایگاه ویژه ای به دست آورد. بهترین مدل فر توکار داتیس مدل DF-655 است. مدل DF-655 مارک داتیس از بهترین فر توکار به شمار می رود که دارای خاصیت جوجه گردنی، گریل، یخ زدایی و ... است. این فر توکار دارای فندک خودکار است و ای مناسب ترین فرهای توکار برقی در بازار به شمار می رود.

فر توکار آلتون

آلتون در سال 1386 در تولید فر های توکار تمام برقی و یا برقی و گازی فعالیت خود را آغاز نمود. برند آلتون در این مدت زمان کوتاه توانسته است جایگاه خاصی در تولید فر توکار برقی در میان رقبا به دست آورد.

بهترین مدل فر توکار برقی آلتون مدل 7401 است. این فر توکار دارای برنامه های یخ زدایی، پخت سریع و ... است. مارک آلتون از بهترین مارک های فر توکار برقی به شمار می رود.

فر توکار برند خارجی

از انواع فر توکار خارجی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

فر توکار خارجی

فر توکار هاردستون

شرکت هاردستون در سال 2001 میلادی تاسیس شده است. این مارک انگلیسی است و علاوه بر فر توکار در دیگر وسایل آشپزخانه مانند پلوپز، آبمیوه گیری، غذاساز و ... نیز تجربه تولید دارد. فر توکار هاردستون از بهترین فرهای توکار به شمار می رود. با استفاده از نظرات خریداران و مزایایی که برای این فر توکار بیان شده است می توان به دلیل رواج این مارک در بازار پی برد.

از بهترین مدل های فر برقی توکار هاردستون مدل OVS6121 است. این مدل از فر توکار هاردستون دارای مزایایی چون گریل، مایکروویو، یخ زدایی، جوجه گردانی و ... نیز دارد. وجود فندک خودکار و صفحه نمایش تمام لمسی از دیگر ویژگی های این مدل از مارک هاردستون به شمار می رود.

فر توکار بوش

بوش از برندهای معتبر در سطح جهانی است. این برند آلمانی در بسیاری از لوازم خانگی و آشپزخانه و به ویژه در خصوص فر توکار یکی از بهترین ها به شمار می رود. بهترین مدل فر توکار برقی بوش مدل HBF534ES01 است که از جمله ویژگی های آن می توان به روشنایی داخل فر توکار با استفاده از هالوژن، دارای برنامه های غذایی متفاوت، صفحه نمایش تمام لمسی برای تنظیمات و ... است. اگرچه مارک بوش از بهترین مارکهای فر توکار به شمار می رود اما این محصول دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود است.

مطالب مرتبط

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *