مقالات اجاق گاز

مقایسه اجاق گاز اسنوا و سینجر

مقایسه اجاق گاز اسنوا و سینجر

مقایسه اجاق گاز اسنوا و سینجر به دلیل پرطرفدار بودن این دو برند بسیار مهم است. تا انتهای این مقاله با ما باشید تا اطلاعات مفیدی درباره این دو برند کسب کنید اجاق گاز از مهمترین وسایل آشپزخانه به شمار می رود. به دلیل کاربردی بودن این وسیله، انتخاب اجاق گاز مناسب با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب اهمیت زیادی دارد. از طرفی وجود برندهای مختلف اجاق گاز در بازار کار انتخاب برای افراد را بیش از پیش مشکل می کند. از برندهای معتبر در تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز برندهای اسنوا و سینجر به شمار می روند. در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا به ررسی اجاق گاز هرکدام از برندهای فوق پرداخته و در نهایت به مقایسه اجاق گازهای مربوط به این دو برند بپردازیم.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فر توکار اخوان

راهنمای خرید اجاق گاز

در خرید اجاق گاز فاکتورهای زیادی نقش دارند. برخی از مهم ترین فاکتورهای خرید هر اجاق گاز شامل موارد ذیل است:

• اندازه اجاق گاز: اجاق گاز خریداری شده می بایست متناسب اندازه آشپزخانه باشد. مبله یا رومیزی بودن اجاق گاز و تعداد شعله های آن همگی از مواردی هستند که با بزرگی آشپزخانه رابطه مستقیم دارند. البته نیاز متقاضیان در انتخاب نوع گاز دخیل است. برای مثال لازم به خرید گاز چند شعله بزرگ حتی در آشپزخانه بزرگی که دارای تعداد اعضای خانواده کمی است و مصرف کمی نسبت به اجاق گاز دارند، توصیه نمی شود.
• جنس بدنه: بدنه مورد استفاده در اغلب اجاق گاز ها استیل است. در مدل های رومیزی علاوه بر استیل از شیشه و دیگر متریال نیز استفاده می شود. کیفیت متریال مورد استفاده در اجاق گاز بسیار حائز اهمیت است. کیفیت پایین متریال اجاق گاز سبب می گردد تا اجاق گاز به مرور زمان علاوه بر خرابی و نیاز به تعمیر، ظاهری نامناسب و کهنه و قدیمی پیدا کند.
• مشخصات فر: اغلب اجاق گاز مبله دارای فر هستند. تعداد طبقات فر، تعداد سینی ها، قابلیت جوجه گردان، تنظیم حرارت، درب شیشه ای نشکن، گنجایش داخل فر و … از مواردی است که در انتخاب فر اجاق گاز می بایست مورد توجه قرار گیرد.
• تعداد شعله: تعداد شعله های اجاق گاز یکی از عوامل ظاهری در انتخاب اجاق گاز است. بهتر است متناسب با نیاز و سطح استفاده از اجاق گاز تعداد شعله های اجاق گاز انتخاب گردد.
• خدمات پس از فروش: دسترسی به نمایندگی های اجاق گاز و خدمات پس از فروش و سرعت و کیفیت ارائه این خدمات از عوامل مهم انتخاب اجاق گاز به شمار میرود.
• امکانات جانبی: امکانات جانبی مانند صفحه نمایش لمسی، وجود ترموکوپل، قطع کن، قفل کودک، تایمر زمانی و … همگی از امکانات دیگری است که در صورت نیاز می بایست مورد توجه قرار گیرد.

اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز اسنوا از معتبرترین برندهای ایرانی تولید اجاق گاز به شمار می رود. یکی از مزایای اجاق گاز اسنوا کیفیت استیل به کار رفته در این اجاق گاز است که سبب می گردد، در برابر ضربه مقاومت بالاتری از خود نشان داده و زیبایی خود را حفظ کنند. برند اسنوا برندی کاملاً ایرانی است. در شرایط کنونی کشور استفاده از برندهای باکیفیت داخلی به دلیل دسترسی به نمایندگی ها و خدمات پس از فروش و لوازم و قطعات یدکی این برندها توصیه می شود.
متقاضیان می توانند به راحتی با نمایندگی های این برند تماس گرفته و در اسرع وقت به رفع مشکلات و عیوب اجاق گاز خود اقدام کنند. قیمت اجاق گاز اسنوا در مقایسه با انواع برند خارجی بسیار مقرون به صرفه است. یکی دیگر از مزایای اجاق گاز برند اسنوا ایمنی بالای این اجاق گاز است. ترموکوپل مورد استفاده در اجاق گاز اسنوا سبب می گردد تا خطر نشتی گاز تا حدود زیادی کاهش یافته و قابلیت ایمنی اجاق گاز برند اسنوا افزایش یابد. همچنین وجود چراغ هشدار در اجاق گاز این برند از سوختن غذاها و احتمال آتش سوزی جلوگیری می کند.

 

بیشتر بخوانید: گاز صفحه ای داتیس به همراه قیمت

اجاق گاز سینجر

سینجر نیز از برندهای معتبر تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز است. سینجر در محصول اجاق گاز انواع اجاق گازهای مبله و رومیزی را روانه بازار می کند. ایمنی اجاق گاز سینجر به دلیل ترموکوپل به کار رفته در آن بالا است. وجود تایمر در این اجاق گاز نیز از مزایای دیگری است که با استفاده از آن می توان از سوختن غذا جلوگیری کرد و از این طریق ایمنی اجاق گاز سینجر بالا می رود. استیل به کار رفته در اجاق گاز سینجر کیفیت بالایی دارد و از مزایای اجاق گاز سینجر به شمار می رود. تمامی قطعات به کار رفته در اجاق گاز سینجر در داخل کشور ساخته می شود و این از دیگر مزایای اجاق گاز سینجر به شمار می رود.
به دلیل سبقه و ایرانی بودن برند سینجر خدمات پس از فروش این برند از دیگر مزایای آن به شمار می رود. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان مختلف به طور تلفنی به مشتریان خدمات ارائه داده و در صورت لزوم از تکنسین های مجرب جهت تعمیر اجاق گاز سینجر استفاده می شود.
اجاق گاز سینجر انرژی کمتری مصرف می کند و این از دیگر مزایای اجاق گاز سینجر به شمار می رود. قیمت اجاق گاز سینجر کاملاً مقرون به صرفه بوده و افراد از طبقات مختلف جامعه می توانند محصولات این برند را خریداری نمایند.

مقایسه اجاق گاز سینجر و اسنوا

به دلیل سابقه و اعتبار هر دو برند نمی توان برتری خاصی را بین این دو برند لحاظ کرد. مقاومت بالای اجاق گاز، استیل مناسب، خدمات پس از فروش، نمایندگی های زیاد این برند، مصرف کم انرژی، وجود ترموکوپل، ایمنی بالا، صفحه نمایش لمسی در برخی از مدل ها، تعداد شعله های متفاوت، تنوع زیاد، زمان سنج، قفل کودک، وجود شیشه نشکن، داشتن موتور جوجه گردان، داشتن فر و … از مزایایی است که هر دو برند دارا می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *