مقالات اجاق گاز

کدام اجاق گاز رومیزی بهتر است؟

کدام گاز رومیزی بهتر است

انتخاب انواع اجاق گاز رومیزی به یکی از دغدغه های بزرگ افراد تبدیل شده است. امروزه اکثر افراد با این سوال مواجه می شوند که کدام اجاق گاز رومیزی بهتر است؟ قطعاً انتخاب و خرید یک اجاق گاز استاندارد سبب زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شده و موجب می شود تا آشپزی ایمن تری را تجربه کنید. امروزه اجاق گازها با مدل های مختلف روانه بازار شده اند.

 

در چند سال اخیر محبوبیت اجاق گاز برقی صفحه ای یا به عبارت دیگر اجاق گازهای رومیزی افزایش پیدا کرده است. در پاسخ به سوال قبل باید بگوییم که انواع اجاق گاز رومیزی در تنوع بالا در بازار وجود دارند. بنابراین در هنگام خرید آنها باید به ویژگی های اجاق گاز توجه داشته باشید. در این مطلب ویژگی های اجاق گاز رومیزی را بررسی می کنیم.

اجاق گاز مبله نمای تخت M12

 

مشاهده کنید: قیمت گاز اخوان با تخفیف از نمایندگی و ضمانت نامه

بحث در مورد گاز رومیزی

قطعا در خرید و انتخاب انواع اجاق گاز رومیزی مهمترین فاکتور که بسیار ضروری است اطلاع از قیمت اجاق گاز رومیزی است. با توجه به وضعیت اقتصادی بسیاری از افراد در مورد قیمت تمام شده اجاق گاز بحث می کنند. در پاسخ به سوالاتی در مورد قیمت این محصولات باید بیان کنیم که هر کدام از مدل های اجاق گاز رومیزی قیمت های گوناگونی دارند و قیمت آن ها با توجه به ویژگی ها و کیفیت آن ها متفاوت است.

 

قیمت هر اجاق گاز با توجه به ویژگی ها و قابلیت های تعبیه شده در اجاق گاز متفاوت است. هرچه یک اجاق گاز مدرن تر باشد و قابلیت های بیشتری داشته باشد طبیعتاً قیمت بالاتری دارد. به عبارت دیگر هر چه کارایی یک اجاق گاز رومیزی صفحه ای بیش تر باشد دارای قیمت بالاتری است. در بازار انواع مختلف اجاق گاز رومیزی با قیمت های متعدد و گوناگون وجود دارند. البته فاکتورهای گوناگونی نظیر نرخ دلار و وضعیت اقتصادی بر روی قیمت این محصولات تاثیر گذار هستند.

کدام اجاق گاز رومیزی بهتر است؟

آشنایی با گاز رومیزی صفحه ای شیشه ای

انواع اجاق گاز رومیزی در بازار داخلی عرضه شده و شهرت بسیار زیادی دارند. یکی از انواع اجاق گاز، اجاق گاز صفحه ای شیشه ای است. این محصول با استفاده از شیشه سکوریت تولید شده است. اجاق گاز های رومیزی شیشه ای مقاومت بالایی در برابر ضربات و حرارت داشته و همراه با ضمانت عرضه می شوند. این محصولات که دارای جنس شیشه سکوریت هستند کاملا نشکن بوده و ظاهر جذاب و زیبایی دارند.

 

بیش تر افراد برای طراحی دکوراسیون داخلی محیط آشپزخانه از این مدل اجاق ها بهره می برند. چرا که اجاق گازها به ظاهر آشپزخانه جلوه های ویژه می بخشند. علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی نظیر مقاومت بالا و زیبایی بی نظیر، این اجاق گازها به راحتی تمیز شده و کارایی بالایی دارند. برای تمیز کردن این محصولات تنها نیاز به یک پارچه تمیز و مرطوب دارید. انواع مختلف اجاق گاز صفحه ای شیشه ای در رنگبندی های سفید و مشکی و خاکستری تولید شده اند.

کدام اجاق گاز رومیزی بهتر است
گاز صفحه شیشه G29

 

مشاهده کنید: خرید گاز شیشه ای اخوان با قیمت مناسب از نمایندگی با ارائه ضمانت نامه

آشنایی با اجاق گاز رومیزی صفحه ای استیل

یکی از انواع اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز صفحه ای استیل است. این مدل از اجاق گازها محبوبیت زیادی در بازار داشته و جزو معروف ترین ها به شمار می روند. این مدل از اجاق گازهای رومیزی دارای دو مدل دسته ساده و آجدار هستند.

 

اجاق گازهای رومیزی استیل دسته ساده، ظاهر بسیار زیبایی دارند. دسته های تعبیه شده در این اجاق گازها بسیار صاف و صیقلی بوده و جلوه زیباتری به اجاق گاز داده است.

 

هرچند که دسته های صاف و صیقلی سبب زیباتر شدن اجاق گازها شده است اما ممکن است خط و خش و آسیب ببینند.

 

گازهای استیل آجدار دارای سطح ناهموار هستند اما احتمال وجود خط و خش بر روی آنها وجود ندارد. در عوض نگهداری و تمیز کردن آنها نسبت به مدل های دسته ساده سخت تر است. از بین این ها گاز صفحه ای داتیس نیز انتخاب خوبی برای افرادی است که علاوه بر قیمت به کیفیت نیز اهمیت می دهند.

گاز رومیزی صفحه ای استیل و شیشه

یکی دیگر از انواع اجاق گاز رومیزی گاز صفحه ای استیل و شیشه است که با استفاده از ترکیب دو متریال استیل و شیشه ساخته شده است. قیمت گازهای رومیزی استیل و شیشه نسبت به مدل های ساده تر بالاتر است اما دارای ظاهر زیباتری هستند. این مدل از گاز در مدل های مختلفی تولید شده و کارایی بالایی دارد.

در طراحی برخی از مدل های این محصول از جنس استیل برای دور کار استفاده کرده و جنس روی گاز با استفاده از شیشه طراحی می شود. در برخی مدل ها نیز از جنس استیل برای طراحی سطح اجاق گاز استفاده می کنند و در حاشیه اجاق گاز نیز از شیشه بهره می برند.

جمع بندی

در این مطلب انواع مختلف مدل های اجاق گاز رومیزی را نام بردیم و ویژگی ها و مزایای آن ها را ذکر کردیم. در واقع در بازارهای داخلی کشورمان انواع اجاق گاز رومیزی خارجی و اجاق گاز رومیزی ایرانی وجود دارند.

این محصولات دارای طراحی فوق العاده عالی بوده و ظاهر جذابی دارند. انواع اجاق گاز ایرانی و خارجی با قیمت های متعدد عرضه شده و این محصولات دارای قابلیت های ویژه هستند که نظر عر خریداری را به خود جلب می کنند. اجاق گازهای لعابی نیز در رنگبندی سفید و کرم و قهوه و … وجود دارند. این محصولات مقاومت بالایی در برابر خط و خش داشته و قابلیت های منحصر به فردی دارند.

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *